[Aragón] Movilizacions en l’enguero d’o curso

L’enguero d’o curso ha estau en Aragón pleno de protestas, marcau por as luitas y as movilizacions d’estudiants y profesors en esfensa d’a educación publica. Ahiere 17 de setiembre se feba la devantadera oficial d’o curso en a Universidat de Zaragoza a la que acudioron representants politicos y educatius. De maitins, antis de l’acto, se concentraba en a puerta d’o Paraninfo convocaus por as asambleyas d’estudiants y os profesors arredol de 200 personas que permanecioron asti, pese as menazas de cargas policials, dica la plegada d’os representants institucionals a los que han dedicau una sonora chuflada.



As protestas prencipian iste curso ya dende o primer diya, de seguras que no reblarán en totz os meses que encara quedan por debant. Dende Universidat- Estudiants Independentistas y Revolucionarias d’Aragón creyemos que as luitas estudiantils son uno d’os alazets en a unificación y composición d’as luitas populars. Luitar dende una anviesta revolucionaria en institutos y en a universidat ye a millor traza de creyar una subchetividat contra os retalles y o sistema capitalista. En iste sentiu ye menester que continen as movilizacions, como la que se ferá l’onze d’octobre en un contexto de diya internacional de luita estudiantil.

Publicado el septiembre 17, 2012 en Aragón, Noticias Locales y etiquetado en . Guarda el enlace permanente. Deja un comentario.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: