cantabru

No a los recortis impuestos pol BCE y los sus lacayos del Partido Popular!

Las difirientis muvicionis istudiantilis de las nacionis uprimías del estau español que firmamos esti manifiestu queremos dar a conocer al istudiantau ya la upinión pública en general el muestru rechazu total a las reformas emplantilláas dendi’l gubiernu de Mariano Rajoy, y especialmenti a los recortis n ‘aducacion elaboraos pol ministru d’aducación Wert.

Del mesmu mou, mos jaría encidir en que toas estas midías están llevándosi a cabu cola aguda de los gubiernos de las cumunidais autónomas y foralis, faltando a las sus responsabilidais. Andan aplicando las dicisionis del gubiernu central ensin dengún tipu de apuru, demostrando a otra güelta más que por baju del capitalismu y l’autunumismu nu es pusibli la soberanía y la endependecia de los pueblos que se alcuentran endefensos delanti de las reformas impuestas dendi la UE y el gran capital.

N’esta cuyuntura pulítica, las organizacionis istudiantilis que emprazamos esti cumunicau jacimos un isjuerzu pulíticu pa poder estar al altor de los acunticimientos y poder crear una alternativa rial al capitalismu depredaor impuestu y apresentau cumu la única sulución.

Dendi caúnu de los pueblos que representamos proponemos una alternativa socialista y endepindintista, nondi el poder económicu y pulíticu risida en el pueblu y nondi nu sea pusibli astruír juentis de riqueza coleutivu cumu la aducación.

Recortis, reformas y disminución de derechos socialis, pulíticos y culturalis son el pan cutianu del istudiantau de los muestros pueblos. Cola escusa de una cris, creáa polos mesmos que andan llevando el poder dendi los difirientis marcos de gubiernu, están llevándomos a un sistema esclavista, nondi los ricos son más ricos y los probis más probis; nondi los nuevos faraonis tienin llamatos de multinacionalis, y nondi, colos gobernantis y la patronal del habla, siguin arrangando a esa clas uprimía midianti los nuevos opresoris que son las juerzas riprisivas del estau.

Si lis jacía pocu la mala situación ena que si alcuentran las lenguas y culturas de los pueblos, y abora andan a astruílas jasta la su desaparición recortando los prisupuestos en aducación y cultura. Aprovecharin la cris estitucional y nu se istuvierin en intentar unijormar las nacionis drentu l’estau paque la su estrutura, siempri entriquidenti, puea siguir disistiendo.

Demientras justifican too ello dijendo que nu hai dineru, las ganancias enos mercaos de gama altu aumentan, y tamién el gastu militar u los sueldos de los pulíticos. Enas iscuelas puein alcontrasi a cáa güelta más cámaras y presonal de siguranza privau, al tiempu que hai que subir el númeru de istudiantis por clas u las horas del procesorau. Ya nu hai quin crea esa gran mintira de que nu hai cuartos.

Van ya muchos años dendi que escomencemos a hablar de la privatización de la universidá, y nu juerin pocos los golpis que ricibimos dendi’l iscumienzu de la alucha contra el procesu de Boloña.

Primeru, mos dicían relochos y acérrimos, y abora nu hai retor que sea a rebatir, por desgracia, el rumbu que tomó la universidá col beneplácitu de caúnu de ellos.

Nu mos jaz dicir esto, peru quin avisa nu es traidor. Nós nu tenemos náa que perder, y mos queda too por ganar. Es la hora de cunquistar un moelu de sociedá justu y equitativu, nondi en poder risida de verdá en el pueblu.

Pa cunsiguilo, la única salía pusibli es ejercé-la soberanía de cáa pueblu. Esa soberanía que mos jaz ser sujetos en tolos procesos y no simplis ojetos de compra y venta, y estar siendo condenaos a ser espetaoris y sufrioris de los desolaoris acunticimientos.

Día tres día, dendi cáa centru aducativu, debemos aluchar contra cáa midía impuesta dendi’l gubiernu y buscar las alternativas necesarias pa cunsiguí-los muestros ujitivos.

Mos aunimos a la alucha por una aducación públicu y dinu pa tul mundu, pa entarajilá-la nueva iscuela que mos aduqui cumu presonas libris. Sólu siendo sujetos marchosos de los procesos aducativos seremos quínis a entarajilar otru moelu de iscuela y sociedá.

N’esi caminu, la única alternetiva pusibli es una iscuela públicu, laicu, popular, antipatriarcal y dina, que cumpla con tolas necesidais lingüísticas y culturalis de cáa nación. N’esti caminu, cunvidamos a tul istudiantau de las respetivas nacionis a que aluchi por esti cambeu ensembli con nós. Semos dueños del muestru presenti y tien de ser el muestru cumprumisu pa custrír el muestru juturu. Es tiempu de aluchar! Cola alucha istudiantil lo cunsiguiremos!

Jasta la vitoria siempri!

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: